سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
پنج شنبه 90 خرداد 12 , ساعت 8:21 عصر
دانلود نرم افزار The KMPlayer v3.0.0.1440 Final

دانلود نرم افزار The KMPlayer v3.0.0.1440 Final

داشتن یک پلیر پخش فیلم و موزیک با قابلیت پخش تمام فایل های مالتی مدیا و امکانات فراوان مورد نیاز هر کاربر در امپیوتر خود می باشد. امروز در سایت ایران میت ورژن جدیدی از یک نرم افزار پلیر بسیار پر طرفدار را برایتان آماده کرده ایم. نرم افزار جدید KMPlayer یکی از محبوب ترین و قدرتمند ترین نرم افزارهای پخش فیلم و موزیک در سراسر جهان به شمار میرود که می توان به جرات این پلیر جدید ساخت شرکت کره ای را رغیب نرم افزارهای قدیمی شرکت های آمریکایی همچون Winamp ، JetAudio و ... دانست. شما با استفاده از این نرم افزار به راحتی می توانید انواع فایل های مالتی مدیا اعم از فرمت های گوناگون ویدیویی و فرمت های مختلف صوتی را در کامپیوتر خود بخش و اجرا نمایید. داشتن محیط گرافیکی بسیار زیبا و امکانات و قابلیت های فراوان آنرا به پلیری منحصر به فرد تبدیل کرده است. توانایی پخش فیلم های با کیفیت DVD در مقایسه با حجم کم آن یکی دیگر از ویژگی های این پلیر در مقایسه با نرم افزارهای حجیمی همچون PowerDVD می باشد. شما در این برنامه به آسانی میتوانید فیلم های مورد نظرتان را همراه با زیر نویس و در اختیار داشتن تمامی امکانات پخش فیلم تماشا کنید. داشتن انواع تنظیمات مربوط به سایز و کیفیت تصویر فیلم ها و نیز داشتن تنظیمات مختلف مربوط به کیفیت صدا از قابلیت های دیگر این پلیر بسیار عالی به شمار میرود.

برخی از ویژگیهای این نرم افزار:
- امکان پخش تمام فایلهای ویدیویی از جمله AVI, DVD, VCD, DIVX, MKV, 3GP و...
- امکان پخش تمام فایلهای صوتی از جمله MP3, OGG, AAC, WAV, WMA, MP4 و...
- امکان فراخوانی زیرنویس فیلم ها از هر کجای سیستم بدون تنظیمات اضافی.
- قابلیت انجام تنظیمات مختلف سایز و کیفیت تصویر و صدا.
- پشتیبانی از زبان های مختلف از جمله زبان فارسی.
- داشتن اسکین های متفاوت و بسیار زیبا.
- سازگار با ویندوز های مختلف.
- و ...
پنج شنبه 90 خرداد 12 , ساعت 8:20 عصر
VideoCharge Studio نرم افزار ویرایش ویدئو و میکس فیلم و عکس (http://www.freedownload.ir/content/view/1218/37/) می باشد که برای تبدیل فرمت فایل های تصویری و ویرایش آن ، اضافه کردن واترمارک، ساخت thumbnail، افزایش کیفیت ویدئو با انتخاب فیلترهای خاص، ساخت سایت های ویدئویی، پردازش دسته ای ویدئوها ، ویرایش دسته ای آنها و ... کاربرد دارد. این نرم افزار مالتی مدیا (http://www.freedownload.ir/content/category/1/9/37/) از بسیار فرمت های ویدئوی که امروزه استفاده می شوند، پشتیبانی می کند.همچنین امکان تبدیل فایل های ویدئوییWMV, AVI, MPEG, MOV,FLV, SWF, MP4, 3GP,3G2, MKV را به شما می دهد. VideoCharge Studio دارای امکانات بی نظیری برای ساخت ویدئو و فایل های گرافیکیست.می توانید فایل های ویدئویی با فرمت های مختلف بسازید ، فریم های ویدئو را برش دهید و آن را به عنوان فایل گرافیکی ذخیره کنید.این برنامه ی قدرتمند به شما امکان ساخت ویدئو و فایل گرافیکی را به طور همزمان برای شما ایجاد می کند.
قابلیت پردازش فولدرها و فایل ها برای وارد کردن فابل های ویدئویی یکی از امکانات مفید این نرم افزار می باشد. VideoCharge Studio دارای قابلیت ویرایش ویدئو بدون Encode کردن آن است که این بدان معنیست که فایل تصویری در زمان بسیار کوتاه و با کیفیت نسخه ی اصلی ویرایش و ذخیره می شود.همچنین شما می توانید در هنگام ذخیره ی فایل ها برای آنها پسوند بسازید ، یعنی می توانید در آخرین مرحله ی ذخیره و به سادگی هر چه تمام تر فرمت فایل های خود را تعیین کنید. امیدواریم از دانلود (http://www.freedownload.ir/) این نرم افزار لذت ببرید.

VideoCharge Studio 2.9.9.651 - نرم افزار ویرایش ویدئو و میکس فیلم و عکس

ساخت واترمارک : این نرم افزار برای ساختن واترمارک روی فایل های تصویری بهینه شده و دارای امکانات قدرتمند برای کار روی واترمارک هر فریم از فایل تصویری یا گرافیکی می باشد.
ویرایش عکس : VideoCharge Studio دارای مجموعه ای قدرتمند از فیلترها برای تصحیح عکس و یک مکانیسم مناسب برای تنظیم پارامترهای فیلترها می باشد.
ویرایش ویدئو : دارای محدوده ی وسیعی از امکانات برای ویرایش فایل های تصویری می باشد.ساخت فایل های تصویری برای وبسایت ها یکی از امکانات ویژه ی آن می باشد که برای وب مستر ها در ساختن صفحات HTML که با ویدئو یا فایل های گرافیکی ساخته شده اند ، کمک شایانی محسوب می شود.
امکانات قدرتمند : VideoCharge Studio یک ویراستار کاملا کاربردی می باشد که دارای رابط کاربری حرفه ای بوده و نیازهای شما را کاملا بر طرف خواهد کرد. قابلیت هایی مانند پخش ویدئو ، نمایش نتایج کار ، اجرای عملیات مونتاژ ، تصحیح عکس ، نصب واترمارک ، Crop کردن و بسیاری امکانات دیگر ، شما را از دیگر ویرایش گر های تصویری بی نیاز خواهد کرد.
پنج شنبه 90 خرداد 12 , ساعت 8:20 عصر
دانلود نرم افزار تبدیل فایل ویدیویی به دی وی دی Wondershare DVD Creator 1.5.0.6

دانلود نرم افزار تبدیل فایل ویدیویی به دی وی دی Wondershare DVD Creator 1.5.0.6

DVD Creator نام یکی دیگر از نرم افزارهای شرکت Wondershare است. این نرم افزار کاربردی به شما امکان تهیه دی وی دی از انواع فایل های ویدیویی را می دهد. با استفاده از این نرم افزار به سادگی می توانید فایل های ویدیویی خود را با فرمت های مختلف ، به دی وی دی تبدیل کنید و آن را در دستگاه های پخش دی وی دی تماشا کنید. همچنین می توانید از عکس های خود را نیز در دی وی دی ذخیره کنید و مانند مورد قبل در این زمینه نیز فرمت های بسیاری پشتیبانی شده اند. از جمله دیگر امکانات مهم این نرم افزار امکان ایجاد منو برای دی وی دی است. می توانید تصویر پس زمینه و موسیقی انتخاب کنید و گزینه های مختلف در آن قرار دهید. همچنین می توانید از بیش از 30 مدل آماده منو برای دی وی دی که در نرم افزار گنجانده شده است استفاده نمایید. استفاده از این نرم افزار بسیار آسان است و همچنین امکان رایت فایل های ایمیج را نیز خواهید داشت. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت ایران میت دریافت نمایید.

برخی ویژگی های نرم افزار:
- امکان تبدیل فایل های ویدیویی با فرمت های مختلف به دی وی دی.
- پشتیبانی از فرمت هایی مانند: MPEG-2, MP4, MTS, M2TS , MP4, M4V, M4A, PSP, 3GP, MOV, MPG, MPEG, VOB, DAT, EVO, FLV, MKV, RM, RMVB و...
- پشتیبانی از فرمت های گرافیکی مانند: bmp , jpg , tiff , gif , png و...
- امکان طراحی منو برای دی وی دی.
- دارای بیش از 30 منوی آماده.
- قابلیت رایت فایل های ایمیج.
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز.
- و...
پنج شنبه 90 خرداد 12 , ساعت 8:20 عصر
Xinorbis 6.0.10 یک نرم افزار ساده در عین حال قدرتمند برای آنالیز هارد دیسک (http://www.freedownload.ir/content/view/1216/45/) می باشد. با استفاده از ترکیب ماهرانه ی گراف ها ، جداول و نمایش های درختی امکان مرور کلی محتوای هارد دیسک،فولدر،هارد های اکسترنال و درایوهای شبکه را به سادگی برای کاربر فراهم می کند. نمایش محتویات ، ساختار ،پراکنش و آرایش فایل های کل هارد دیسک ، دایرکتوری یا درایو شبکه به راحتی توسط این نرم افزار ممکن خواهدبود . Xinorbis همچنین قادر است از تمامی گزارشات یک لیست کامل تهیه کرده و در اختیار شما قرار دهد. نرم افزار Xinorbis اطلاعات بسیاری زیادی را در حین اسکن جمع آوری می کند که هرکدام از آنها به شما در کنترل فضای هارد دیسکتان کمک شایانی خواهد کرد.
نمونه اطلاعاتی که نرم افزار کاربردی (http://www.freedownload.ir/content/category/1/14/45/) آنالیز هارد دیسک در اختیار شما قرار می دهد ، پراکندگی بر اساس حجم فایل ها ، بر اساس مکان ، بر اساس دلخواه کاربر ،بر اساس نوع فایل (کاملا قابل تنظیم توسط کاربر) ، بر اساس تاریخ یا ساعت ، گزارش با فرمت های HTML ،XML و CVS ، نمایش رده بندی حجیم ترین 101 فایل سیستم و جدیدترین 101 فایل سیستم و ... می باشد. سیستم جستجوی قدرتمند این نرم افزار شما را قادر می سازد که تنها با یک کلیک، یک جستجوی سریع را در پیش بگیرید. Xinorbis از سیستم یکپارچه ی SQlite 3 یا ODBC برای نگه داری آرشیو پایگاه داده های تاریخچه ی فایل ها استفاده می کند.این تاریخچه امکان دسترسی سریع به محتویات فولدر و درایو را در یک زمان یا تاریخ خاص در گذشته را برای شما فراهم می کند. امیدواریم از دانلود (http://www.freedownload.ir/) این نرم افزار لذت ببرید.

امکانات اصلی نرم افزار Xinorbis 6.0.10

آنالیز یک درایور منفرد، فولدر یا ترکیب چند عدد از آنها در یک گزارش
نمایش نتایج بر اساس نوع فایل ، مشخصه ی فایل ، حجم ، تاریخ و یا بر اساس سفارش کاربر
تاریخچه ی فولدرها امکان مقایسه ی محتویات یک پوشه یا یا درایو در یک زمان یا تاریخ خاص را با کمک از موتور جستجوی قدرتمندش برای شما فراهم می کند
یافتن فایل های دو نسخه ای
ساخت گزارش های پیچیده و کامل
ذخیره گزارش ها یا جداول
آپدیت منظم
پنج شنبه 90 خرداد 12 , ساعت 8:20 عصر
مجلات کامپیوتری نقش بسیار مهم و تاثیر گذاری در افزایش دانش کامپیوتری همه ایفا می کند و اکثر آنهایی که می خواهند همیشه بروز بمانند از این مجلات کامپیوتری و یا از اینترنت استفاده می کنند. ضمیمه کلیک روزنامه جام جم که یک هفته نامه و یک مجله الکترونیکی (http://www.freedownload.ir/content/category/15/118/111/) می باشد هر هفته یکشنبه ها اطلاعات بسیار کامل و جامعی را در زمینه IT و دنیای کامپیوتر در هفته نامه خود منتشر می کند. اخبار دنیای کامپیوتر، اطلاعاتی در مورد دنیای وب و اینترنت، اطلاعاتی در مورد نرم افزارهای مختلف، اطلاعاتی در مورد موبایل و دنیای لینوکس، معرفی و بحث و گفتگو در مورد بروز ترین بازی ها، اطلاعاتی در مورد شبکه، برنامه نویسی، سخت افزار و غیره بخشی از اطلاعاتی است که در این مجله کامپیوتر یا ضمیمه کلیک روزنامه جام جم مورد بحث قرار می گیرد که می تواند برای شما علاقمندان به دنیای کامپیوتر و IT بسیار مفید واقع بشود.
اما یکی از صفحات جالب و خواندنی ضمیمه کلیک جام جم صفحه انتهایی آن می باشد که هر هفته تکنولوژی های روز دنیا در زمینه کامپیوتر و IT را به همراه اطلاعاتی در مورد آن ها به تصویر می کشد که می تواند در نوبه خود بی نظیر باشد. امروز شماره 332 ضمیمه کلیک جام جم (http://www.freedownload.ir/content/view/1219/111/) را برای شما عزیزان در نظر گرفته ایم که در تاریخ 08/03/1390 در سراسر کشور به چاپ رسیده است. هم اکنون می توانید این ضمیمه کلیک که بسیار خواندنی و جذاب می باشد را از وب سایت دانلود نرم افزار (http://www.freedownload.ir/) رایگان دریافت کنید و از آن نهایت لذت را ببرید. امیدواریم که با دانلود کلیک شماره 332 بتوانید دانش کامپیوتری خود را ارتقا دهید.

برخی از موضوعات مطرح شده در این شماره:

آخرین مهلت حضور در رقابت‌های جهانی دستاوردهای رایانه‌ای اعلام شد
قفل‌های ضد سرقت الکترومکانیکی عرضه شد
افزایش ظرفیت اینترنت کشور تا پایان سال
قرارگاه سایبری ایران تاسیس می‌شود
کاهش 90 درصدی تعرفه‌ پستی برای فروشگاه‌های اینترنتی
نبرد در دنیای نرم‌افزار موبایل
روباه آتشین چه باخود آورده است؟
سرمایه‌گذاری آی‌بی‌ام در صنعت تحلیل داده‌های بزرگ
رسانه‌ در هفته‌ای که گذشت
پرداخت موبایلی رونق گرفت
مزرعه محتوا
خوانایی در وب
خانه تکانی ذهن
بوت از نوع فلش!
جی‌میل! یا ارسال ایمیل بدون اینترنت!
دوست‌داشتنی‌ها در کلیک راست
ارتش شانه عسل‌ها
در جستجوی گنج
اولین ساعات کار با ویندوز 7
ایده‌ای که تبدیل به یک کلیشه شد
هیجان و نبرد برای بقا در آخرزمان
باز هم Umbrella
باز هم Lego‌ها
SWAT را آنلاین بازی کنید
بازی‌های حیات‌بخش
نبرد ربات کوچک با سیب گاززده!
آشنایی با محیط فتوشاپ
پرسش و پاسخ
مدیریت بسته‌ها راحت می‌شود
آخرین پوشه!
خالی کردن تاریخچه
موتور جستجوی پیشفرض در آی‌پد و آی‌پد2
قالب اختصاصی در جی‌میل
چت ویدئویی در تاریکی
توپر و مورب در گوگل تاک
دوباره‌خوانی فایندر با فایندر!
فناوری دیجیتال
و مطالب خواندنی دیگر
<      1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ