سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
پنج شنبه 90 خرداد 12 , ساعت 8:20 عصر
Wondershare DVD Slideshow Builder Deluxe نرم افزار مالتی مدیا (http://www.freedownload.ir/content/category/1/9/37/) برای ایجاد آسان در عین حال قدرتمند اسلاید شو می باشد. توسط این نرم افزار ساخت دی وی دی اسلایدشو (http://www.freedownload.ir/content/view/1220/37/) می توانید عکس ها و کلیپ های خود را با موسیقی و حرکت های 2 بعدی یا 3 بعدی ترکیب کرده و یک اسلاید شوی زیبا ساخته و در تلویزیون ، یوتیوب ، iPod و ... به اشتراک بگذارید. استایل های هالیوودی برای ساخت خودکار فیلم از پیش طراحی شده و در این نرم افزار قرار گرفته اند که زیبایی دوچندانی به اسلایدشوهای شما می بخشند. همچنین محدوده ی وسیعی از قالب های آماده برای منوی دی وی دی در این برنامه وجود دارد که برای مراسمی مانند عروسی ، جشن های خانوادگی ، تولد و ... مناسب می باشند. دانلود (http://www.freedownload.ir/) این نرم افزار رایگان را از سایت fdl به شما پیشنهاد می کنیم.

امکانات اصلی نرم افزار Wondershare DVD Slideshow Builder Deluxe 6.1.1.44 :

مرحله های آسان برای ساخت یک آلبوم عکس دی وی دی : مدیریت ، شخصی سازی و ساخت.به همین سادگی.
افکت های 2 بعدی و 3 بعدی بی نظیر
دارای منوهای دی وی دی داینامیک
امکان "drag and drop" برای اضافه کردن یک محتوا به یک فیلم اسلایدشو
اضافه کردن ساندترک و صدای گوینده در فیلم
نمایش بیدرنگ عکس ها با انیمیشن های مجلل
اضافه کردن 10 افکت جدید برای intro/credit فیلم ها
Storyboard بسیار منعطف تر و حرفه ای
Timeline قدرتمند برای ویرایش آسان اسلایدشو
امکان Crop کردن ، چرخش و افکت های جذاب برای عکس
Crop کردن عکس به نسبت های 4:3 و 16:9 برای نمایش در ویدئوهای Widescreen
و بسیاری امکانات دیگر...

حداقل سیستم مورد نیاز برای برنامه Wondershare DVD Slideshow Builder Deluxe 6:

پردارشگر : Pentium IV 2.4 GHz
رم : 512MB
کارت گرافیک : 64MB RAM
رزولوشن تصویر : 800x600 به بالا
DVD Driver: DVD+R/RW/-RW Burner
فضای هارد دیسک : 10 GB
Windows Media Player 11
DirectX 9
پنج شنبه 90 خرداد 12 , ساعت 8:20 عصر
دانلود فیلم مستند یونان رازی از گذشته IMAX Greece Secrets of the Past XviD And BluRay 1080i

دانلود فیلم مستند یونان رازی از گذشته IMAX Greece Secrets of the Past XviD And BluRay 1080i

امروز برای علاقه مندان به مستند های تاریخی یک مستند زیبا با دوکیفیت آماده کرده ایم.این مستند در مورد یونان می باشد.
ونان (به یونانی: ??????) کشوری در جنوب شرقی اروپا و جنوب شبه جزیره بالکان است، این کشور از شمال با آلبانی، مقدونیه و بلغارستان و در شرق با ترکیه دارای مرز مشترک زمینی است. سرزمین اصلی یونان در جنوب و شرق به وسیله دریای اژه احاطه شده و از غرب به دریای یونان محدود است. «یونان» نام فارسی این کشور است.
یونان در محل اتصال سه قاره آسیا، اروپا و آفریقا واقع شده است و وارث میراث یونان باستان، امپراتوری بیزانس و نزدیک چهار قرن سلطه ترکان عثمانی است.این کشور به عنوان مهد تمدن مغرب زمین و زادبوم دموکراسی، فلسفه غرب، بازی‌های المپیک، علوم سیاسی، نمایشنامه‌نویسی (شامل هردو نوع کمدی و تراژدی) قابل توجه است.یونان دارای تاریخی ویژه و پرحادثه است و دارای میراث فرهنگی است که به طور قابل توجهی دارای نفوذ در آفریقای شمالی و منطقه خاورمیانه است و ساختاری بنیادی برای فرهنگ اروپا و آنچه امروز به عنوان غرب خوانده می‌شود به حساب می‌آید.
امروز یونان کشوری توسعه یافته و یکی از اعضای اتحادیه اروپا (از 1981 میلادی)، عضو اتحادیه اقتصادی و پولی اتحادیه اروپا (از 2001 میلادی)، ناتو (از 1951 میلادی)، منطقه همکاری و بهره برداری اقتصادی یا OECD (از 1960 میلادی)، آژانس فضایی اروپا یا ESA (از 2001 میلادی) است.
آتن پایتخت و سالونیک، پاتراس و هراکلیون از شهرهای بزرگ آن به شمار می‌روند
مشخصات کیفیت معمولی به شرح زیر می باشد:
Language: English 00:45:27 | 624x352 | XviD - 924Kbps | 23.976fps | MP3 - 144Kbps | 349MB
مشخصات کیفیت عالی به شرح زیر می باشد :
Video: 1920x1080 at 29.970 fps, MPEG-2, ~ 17.19 Mbps avg | 00:45:27 | 5.74 GB + 5%
Sound: English: 48 kHz, AC3, 3 / 2 (L, C, R, l, r) + LFE ch, ~ 384.00 kbps avg
پنج شنبه 90 خرداد 12 , ساعت 8:20 عصر
امروزه فایلهای PDF پی دی اف نقش مهمی در زندگی دارند و اطلاعات زیادی را همواره همراه ما در اختیار ما قرار میدهند. اما ویندوز به تنهایی نمیتواند این فایلها را اجرا کند و نیاز به نرم افزارهای دیگر برای اجرای این نوع فایلها دارد که امروز سایت دانلود رایگان یکی از بهترین نرم افزار های کاربردی (http://www.freedownload.ir/content/category/1/14/45/) را معرفی می کند. Foxit PDF Reader یکی از بهترین و مطلوبترین نرم افزارهای نمایش فایلهای PDF (http://www.freedownload.ir/content/view/1221/45/) است. این ورژن رایگان بوده و سریعتر و بهتر از نسخه های قبلی عمل میکند. این ورژن بسیار سریع بوده و بلا فاصله با دو کلیک ساده صفحه خوش آمد گویی برای شما ظاهر میشود. کار با این برنامه بسیار آسان بوده و با دو کلیک نرم افزار اجرا شده و با یک کلید فایل PDF نمایش داده میشود. در صورتی که نیاز به چاپ صفحه داشتید میتوانید بر روی عبارت print کلیک کنید. اگر نیاز به یک صفحه برای چاپ با طرح خود دارید میتوانید از منو File گزینه Print Setup را انتخاب نمایید.
بر عکس Adobe® Reader این نرم افزار سریعتر اجرا شده و نیازی به نصب طولانی ندارد. نیازی نیست که شما وقت زیادی را برای نصب این نرم افزار صرف کنید زیرا نصبی بسیار ساده را دارا میباشد. شما میتوانید Foxit Reader را به دلخواه خود برنامه ریزی کنید واز آن استفاده نمایید. در این ورژن قسمتهای جدیدی اضافه شده است که بسیار مورد استفاده قرار خواهند گرفت. این نرم افزار پرتابل است و نیازی به نصب نیز ندارد. از دانلود (http://www.freedownload.ir/) آن لذت ببرید.

برخی از ویژگی های نرم افزار نمایش فایلهای PDF در کامپیوتر

پشتیبانی از XFA
پشتیبانی از کلیدهای میان بر
پشتیبانی از بار گذاری دوباره سندهای تغییر داده شده توسط نرم افزارهای تغییر فایلهای PDF
پشتیبانی از نوارابزار جدول بندی شده
به شما توانایی پیش بینی فایلهای ضمیمه PDF را در Microsoft Outlook میدهد.
اضافه کردن خطوط فرمانی که بیشتر در دسترس هستند
دسترسی سریع به نرم افزار
نصب راحت و بدون دردسر
گرفتن Print از فایلهای PDF
قابلیت سفارشی کردن
ایجاد قسمتهای جدید
پشتیبانی از ویندوزهای : 98/Me/2000/XP/2003/Vista/seven
پنج شنبه 90 خرداد 12 , ساعت 8:20 عصر
آیا تا کنون در شرایط دشواری مانند مدیریت لوازم در حین اسباب کشی خانه یا دفتر کار خود قرا گرفته اید؟ چنین وضعیت های نیاز شما به ساختن برچسب را مشخص می کند. تصور کنید برای دسته بندی وسایل خانه ی جدید خود دچار سردرگمی شده اید. تنها راه برای رهایی از سردرگمی و آشفتگی ، برچسب گذاری بر روی هر وسیله می باشد تا زمانیکه بسته های وسایل را باز می کنید جای هر کدام از آنها را بدانید. اگر علاقه دارید برچسب های جذابی برای وسایل خود ایجاد کنید کافیست از نرم افزار Label Design Studio طراحی برچسب (http://www.freedownload.ir/content/view/1222/44/) استفاده کنید.
این نرم افزار گرافیکی (http://www.freedownload.ir/content/category/1/33/44/) راهی ساده برای ساختن برچسب بوده و دارای امکانات زیادی برای کمک به ایجاد تغییرات در لیبل ها می باشد. علاوه بر ساخت برچسب ها می توانید بارکد ، بروشورهای تجاری و تبلیغاتی ، کارت های ویزیت ، گواهینامه ، پاکت نامه و ... را نیز طراحی کنید. این برنامه داری محدوده ی وسیعی از Shapeها ، فونت ، رنگ و عکس برای ایجاد طرحی زیبا می باشد که می توانید از انها برای ساخت برچسب های دلخواه خود استفاده کنید. همچنین در ساخت لیبل ها می توانید از فایل های متنی ، Excel ، Sheet یا فایل های Access نیز استفاده کنید. امیدواریم از دانلود (http://www.freedownload.ir/) نرم افزار Label Design Studio لذت ببرید.

مشخصات اصلی نرم افزار Label Design Studio 3.1 Portable :

قالب های آماده ی برچسب در انواع مختلف برای آدرس دهی ، ارسال کالا ، سی دی ها ، تگ های اسم ، کاغذهای چسبان ، برچسب های امتیاز و .. در این نرم افزار وجود دارد که سرعت عمل شما را بالا خواهد برد.
می توانید از لوگو ، عکس و یا Clip Art خود برای ساخت لیبل ها استفاده کنید.
این برنامه امکان دسترسی به پس زمینه های زیبا ، Shape ها و فونت های جذابی را برای ساخت لیبل به شما می دهد.
ویرایش عکس در این نرم افزار بهینه شده و امکانات زیادی در آن قرار گرفته است.
عدم نیاز به نصب (قابل حمل بودن در فلش)
امکان دخیره ی برچسب ها و استفاده ی مجدد از آنها در مواقع نیاز و بسیاری امکانات دیگر...
پنج شنبه 90 خرداد 12 , ساعت 8:20 عصر
مدیریت فایل ها همیشه مسئله ای مهم برای کاربران سیستم های عامل می باشد. امروزه اکثر افراد از سیستم عامل Windows 7 برای کارهای خود به صورت روزمره استفاده می کنند. شاید شما دلتان برای روزهای که فایل منیجرها فقط دو صفحه از دایرکتوری ها یا درایوها را نشان می دادند دلتان تنگ شده باشد. یا حتی شاید بیشتر از آن دلتان برای Norton Commander ان سی تنگ شده باشد ، فایل منیجر (http://www.freedownload.ir/content/view/1224/45/) قدرتمند و قدیمی DOS که می توانست هر کاری را با کلیدهای میانبر انجام دهد.
WinNc 5 یک فایل منیجر دارای قابلیت تب بندی مخصوص ویدوز سون می باشد. البته در سیستم عامل های قدیمی تر نیز می توان ازا آن استفاده کرد. این نسخه مانند فایل منیجر قدیمی Norton Commander دارای 2 پنل است و در هر یک از فولدرهای مخصوص ویندوز سون دارای میانبر است. تب های چندگانه اش به شما امکان مدیریت اطلاعات و پروژه هایتان را می دهد. پروژه ها می توانند شامل فایل ها و پوشه ها از کل هارد دیسک باشند که به صورت مجازی در یک پوشه ی پروژه به صورت لینک دخیره می شوند. با چهره ی جدید ویندوز سون این برنامه کاربردی (http://www.freedownload.ir/content/category/1/14/45/) می تواند تمام عملیات پایه ای که شما از یک فایل منیجر مدرن انظار دارید را انجام دهید. عملیاتی مانند کپی ، جا به جا کردن ، حذف ، فشرده کردن و استخراج فایل و حتی ساختن لینک. WinNc از رنگ های منطقی برای عملیات روی فایل ها استفاده می کند که در این صورت شما می توانید به سرعت متوجه شوید که فایل دارد کپی می شود.

WinNc صبر می کند تا کار جدید بعد از تمام شدن عملیات قبل آغاز شود. از ویژگی های منحصر به فرد این نرم افزار تبدیل فرمت فایل های صوتی، رایت کردن فایل ها روی دی وی دی و سی دی ، ساخت و خواندن فایل های ISO و ... است. شما می توانید از فایل های Zip یک فایل اجرایی با فرمت EXE بسازید. دارای نمایش گر اسلایدشوی داخلی بوده ، پخش کننده ی فایل صوتی و ویدئویی برای مرور سریع بین فایل های رسانه ایست. دانلود (http://www.freedownload.ir/) WinNc را به شما پیشنهاد می دهیم.
خصوصیات نرم افزار WinNc v5.5.0.0 :

نمایش سریع فایل های انتخاب شده در یک پنل مجزا
ویرایش فایل های متنی
انتخاب تعدادی از فایل ها یا دایرکتوری های که می خواهید Zip و سپس ایمیل شوند.
برآورد کردن حجم کلی فایل های انختخاب شده
پرینت فایل ها با استفاده از برنامه ی میزبانشان
مقایسه ی دایرکتوری ها
مقایسه ی فایل هاو متن ها
جستجوی فایل
فرمت دیسک
فشرده کردن فایل به فرمت های .ZIP / .ARJ / .LZH / .RAR / .CAB / .LHA / .GZ / .PAK / .ACE
تعمیر فایل های Zip خراب شده
جدا کردن فایل ها
فشرده کردن فایل صوتی از Wav به mp3
استخراج صوت از سی دی به mp3
اجرای Playlistهای برنامه ی Winamp
ساخت Playlist
ساخت نسخه ی پشتیبان بر فایل ها
مدیریت جا به جای فایل ها و پوشه ها
رایت سی دی و دی وی دی
<   <<   6   7   8      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ